Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Kelsey Mortel - WaarBenJij.nu Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Kelsey Mortel - WaarBenJij.nu

Mammoth Lakes

Door: Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

19 November 2019 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Vandaag hadden we de hele dag om te besteden in Mammoth Lakes. We zijn hier naar toe gegaan, omdat ik een paar keer wat voorbij zag komen en het zo mooi vond! En dat is het ook.

Het is hier best rustig en het is echt een wintersport dorp. Al ligt er nu nog niet echt veel sneeuw. Je hebt hier heel veel verschillende lakes. We zijn bij een heleboel langs gereden en gestopt. Mijn favoriete waren lake Mamie en lake Convict. Super mooie plekjes!

Helaas was de gondola naar de top van de berg gesloten. Hier wilde ik heel graag in, maar dit gaat blijkbaar pas in december open.

We hebben in de middag nog even een beetje rustig aan gedaan en s’ avonds gingen we bij de italiaan eten. We hebben hier echt heerlijk gegeten.

Morgen is het plan om naar Tulare te rijden hier heb je Sequoia national park. Alleen er is aangekondigd hier in Mammoth Lakes dat er een sneeuwstorm aankomt. Het was al wat aan het sneeuwen toen wij naar de italiaan ging, maar wij vonden dit wel meevallen. Er reden al allemaal sneeuwschuivers rond. We zijn zeer benieuwd of we hier morgen weg komen het gaat vanaf een uur of twee namelijk non stop sneeuwen en vriezen.. we gaan het morgen meemaken!

  • 20 November 2019 - 09:31

    Monique:

    Hoi Kelsey en Nick, ik heb weer heel wat kunnen lezen. Wat zien en beleven jullie veel. En erg vervelend van jullie huurauto. Dat is echt balen. En vooral omdat jullie er nu ook nog een mindere auto ervoor terug kregen.

    Ik hoop dat die enorme sneeuwstorm, die ze verwachten, nog een paar dagen op zich laat wachten. Een beetje sneeuw is nog wel leuk en mooi om te zien. Maar een sneeuwstorm lijkt mij niet prettig. Ik duim voor goed weer en dat jullie naar het nationalpark kunnen rijden om het te zien en bewonderen. Doe maar voorzichtig.
    En ik hoop dat jullie ook even lekker bij de openhaard kunnen zitten met een warm drankje, even heerlijk nagenietend van al het moois dat jullie al hebben gezien.
    Wens jullie een fijne dag en wees voorzichtig.
    Dikke kus voor jullie. XX

  • 20 November 2019 - 14:17

    Wilma Timman :

    Nou liefies ben benieuwd of het dit is als jullie wakker worden. Gelukkig viel de leen auto nog een beetje mee maar het was natuurlijk niet wat jullie gewend waren. Gelukkig dat het andere ook in orde is gekomen. Dan weet je wel wat ik bedoel. Daar zou ik nog wel even achter aan gaan als jullie terug zijn. Voor Tobi duurt het erg lang en......voor je.mams ook! Ik spreek je straks nog even! Liefs en een dikke kus van Mama en Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2019

Universal Studio’s

29 November 2019

LA

25 November 2019

Golden Gate Bridge en Monterey

23 November 2019

San Francisco

22 November 2019

Tulare, Sequoia, Yosemite en San Francisco
Kelsey

Nu langer dan een jaar getrouwd, een huis tussendoor gekocht is het nu eindelijk zover en begint onze huwelijksreis naar de U.S.A. Wij gaan 1 maand lang rondtrekken langs de westkust. Prachtige parken en steden gaan we bezoeken. In dit dagboek zal ik proberen elke dag een update te plaatsen en jullie laten mee genieten van onze prachtige reis!

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 4188

Voorgaande reizen:

01 November 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Oktober 2019 - 01 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: