Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Kelsey Mortel - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Kelsey Mortel - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

07 November 2019 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag was het dan zover, de Grand Canyon stond op ons programma! Het was gelukkig niet een heel lange rit, 2 uur en 20 minuten!

Als je aan komt rijden zie je eigenlijk nog helemaal niet van de Grand Canyon. In de verte zagen we een vlakte, maar dat was ook alles.

Aangekomen bij het park stikte het van de chinezen. Er was een eerste uitkijkpunt, wat ontzettend mooi was. Maar het was hier ontzettend druk! Wij hebben besloten om wat verder te lopen, en je merkte dat het daar een stuk rustiger was! En ja, we kunnen niet anders zeggen dan dat het echt ongelooflijk mooi was. Het is echt zeer indrukwekkend. Het is echt zo gigantisch groot, je ziet gewoon niet waar het stopt. Het lijkt vooral alsof het niet stopt! Na 1,5 uur te hebben gewandeld langs de kliffen vonden we het wel mooi en namen we de bus terug naar het Visitor Center. We spraken een dame die in het park werkt en zij vertelde ons dat we met de auto naar het Desert View moesten rijden. Dit was weer de andere kant op. Je had hier heel veel uitkijkposten en het was weer net even wat anders dan het ‘gewone’ gedeelte. We hebben ruim 1,5 uur daar weer heen en weer gereden om alle uitkijkpunten te kunnen bekijken. Het werd wat later dus het werd ook wel echt koud! Maar de uitzichten waren het wel echt dubbel en dwars waard. We hebben ook echt ontzettend veel foto’s gemaakt!

Het gene wat ons wel opviel, is dat mensen echt geen angst hebben. Ze klimmen alle gekke rotsjes op, gaan heel dicht langs de rand staan.. Wij vonden het dood eng in ieder geval. Op en gegeven moment liep er ook een meneer langs die wilde zo dicht mogelijk bij de rand staan en hij verstapte zich al. Nou mijn hart zat al in mijn keel.. Sommige mensen zagen echt het gevaar niet in..

Het werd al donker toen we klaar waren in het park. We hebben in het dorpje wat voor de Grand Canyon ligt ( Tusayan ) wat gegeten bij een lokaal restaurantje en we zijn nu lekker in het hotel. Het is hier echt behoorlijk fris nu. We gaan zo kijken of er nog plek in de jacuzzi is die hier binnen is!

Morgen is het eerst tijd in de ochtend voor de helikopter vlucht boven de Grand Canyon en daarna rijden we door naar Page. Hier heb je een heleboel verschillende bezienswaardigheden!

  • 08 November 2019 - 07:59

    Wilma Timman :

    Toen ok naar de foto's keek dacht ik oh niet te dicht bij het randje. Maar gelukkig zie ik in je verslag dat je dat zelf ook eng vinden. Morgen.een hele fijne dag toegewenst. Zal best heel mooi zijn de helikoptervlucht. Lekker genieten. Spreek je nog wel.vandaag. Hvjullie❤❤
    .

  • 08 November 2019 - 08:00

    Wilma Timman :

    Lekker getypt hier boven. Het was nog.vroeg

  • 08 November 2019 - 21:23

    Linsey:

    Ik herken het helemaal! Zo indrukwekkend! Je kan het niet vastleggen op een foto zo mooi!!!

    Succes weer met de rit naar Page!!!

    Xxx

  • 08 November 2019 - 21:23

    Linsey:

    Ik herken het helemaal! Zo indrukwekkend! Je kan het niet vastleggen op een foto zo mooi!!!

    Succes weer met de rit naar Page!!!

    Xxx

  • 09 November 2019 - 11:17

    Monique:

    Fijn dat jullie zo verstandig zijn om niet te dicht bij de klif te gaan staan. Lijkt mij ook heel eng om te zien als mensen dat wel doen

  • 09 November 2019 - 11:22

    Monique:

    O er is een stukje van mijn tekst verdwenen.
    Ik wilde nog zeggen dat ik jullie foto's prachtig vindt. Wat is het daar mooi zeg. En wat geweldig dat jullie dit allemaal in het echt zien . Dat lijkt mij zo bijzonder. Jullie beleven en maken echt een geweldige reis hoor. Blijf maar heerlijk genieten samen

  • 10 November 2019 - 07:08

    Wilma Timman :

    Nou liefies wat een prachtige foto's zien wij toch. Jullie maken een mooie reis en volgens mij zit het weer ook niet tegen. Fijn dat we nog even gebeld hebben. Altijd fijn om te zien dat het goed gaat met jullie. Helaas hebben jullie de appeltaart gemist! Hvjullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2019

Universal Studio’s

29 November 2019

LA

25 November 2019

Golden Gate Bridge en Monterey

23 November 2019

San Francisco

22 November 2019

Tulare, Sequoia, Yosemite en San Francisco
Kelsey

Nu langer dan een jaar getrouwd, een huis tussendoor gekocht is het nu eindelijk zover en begint onze huwelijksreis naar de U.S.A. Wij gaan 1 maand lang rondtrekken langs de westkust. Prachtige parken en steden gaan we bezoeken. In dit dagboek zal ik proberen elke dag een update te plaatsen en jullie laten mee genieten van onze prachtige reis!

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 4184

Voorgaande reizen:

01 November 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Oktober 2019 - 01 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: