Saguaro National Park en Cowboys - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Kelsey Mortel - WaarBenJij.nu Saguaro National Park en Cowboys - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Kelsey Mortel - WaarBenJij.nu

Saguaro National Park en Cowboys

Door: Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

04 November 2019 | Verenigde Staten, Tucson

Vandaag begon de dag met een lichte domper.. we gingen naar Tucson, omdat je hier de Old Tucson studio’s hebt. Hele gave cowboy shows! Nou dit was dus dicht. Toen hebben we maar even gevraagd of we nog iets was in de buurt wat er een beetje op lijkt. Gelukkig was dat ‘maar’ 1,5 uur hier vandaan!

We begonnen in Saguaro National Park. Echt een super mooi park met heel veel cactussen. Zelfs op de hoogste bergen zag je bovenop alsnog een cactus staan! We waren ongeveer om 10 uur in het park en het was toen als bizar heet. De weg ernaar toe was heel hobbelig en zanderig, dus de auto heeft al een wasbeurt nodig! Toen we bij het park kwamen stonden er allemaal waarschuwingsborden voor slangen, gevaarlijke bijen.. ook moest je het laten weten aan familie dat je dit park in zou gaan.. het schijnt hier dus nog wel eens heel erg heet te worden en een soort van gevaarlijk kon het daar zijn. Nou toen ik dat hoorde moet ik zeggen dat ik er al wel een beetje klaar mee was haha! We zijn een stukje het park ingelopen, je moest ook je naam opschrijven zodat ze weten wie er in gaat. Na 100 cactussen vonden we het wel mooi geweest en werd het echt bloedjeheet dus besloten we maar weer weg te gaan!

Op naar Tombstone! Dit is dus een cowboystadje waar ook gewoon de mensen echt nog zo leven! Het zag er ook echt uit zoals in films! We hebben hier even rondgelopen en wat foto’s kunnen maken. We hebben wat gegeten in een echt saloon. Dit was heel leuk om mee te maken. Er stond een oude heer lekker cowboy liedjes te zingen, de serveersters hadden allemaal strakke korsetten en rokken aan en heel maar dan ook echt heel erg veel makeup op! En de saloon waa lekker donker vanbinnen precies zoals in de films! Daarbij was het eten ook nog eens heerlijk! Na de saloon hebben we nog een rondje gelopen en zijn we naar een gunfight comedy show geweest. Hier werd met echte wapens geschoten. Ik zelf vond er niet zoveel aan. Nick vond het nog wel leuk/grappig. Na dit ook weer meegemaakt te hebben zijn we weer terug naar Tucson gegaan!

Terug in Tucson zijn we naar de Tucson mall geweest. Hier zat een disney store dus ik wilde even een kijkje nemen. En er zat tot mijn blijde verassing ook een victoria’s secret. Helaas kan ik daar nooit weggaan zonder iets te kopen.. Na de mall zijn we gaan eten bij Olive Garden. Ik had even geen trek in een burger, dus we dachten we doen italiaans. We kregen vooraf super lekkere broodjes en we hadden pasta besteld. De borden waren weer niet normaal groot dus ik heb maar de helft kunnen eten. Maar gelukkig was daar Nick en Nick eet alles dus die heeft zijn eigen gigantische bord leeggegeten en toen nog mijn bord! We zaten hierna zeer vol!

Het was weer een zeer geslaagde dag. Morgen gaan we nog even langs de walmart. Ik heb een extra koffer nodig voor al het speelgoed voor mijn neefjes en als het goed is komen we tot vegas niet echt meer een walmart tegen. Morgen rijden we ook naar Sedona. We hopen dat de Apache trial open is. Hij was laatst dicht ivm regenval. Dus we gaan het wel zien. Het is weer een rit van 3,5 uur. Gelukkig hebben we hierna een tijdje maar ritjes rond de 2 uur..

  • 05 November 2019 - 18:15

    Lucienne:

    hee kels en nick,

    Super leuk om jullie reisverslagen te lezen. Heel veel plezier nog en doe voorzichtig.

    xxx lucienne

  • 06 November 2019 - 08:19

    Linsey:

    Heerlijk die warmte!!! Weet dat het bij ons in Tuscon ook echt warm was. Zo te zien toch nog hele leuke andere dingen gedaan!!
    Haha fijn dat Nick er is! Die eet het netjes voor je op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucson

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2019

Universal Studio’s

29 November 2019

LA

25 November 2019

Golden Gate Bridge en Monterey

23 November 2019

San Francisco

22 November 2019

Tulare, Sequoia, Yosemite en San Francisco
Kelsey

Nu langer dan een jaar getrouwd, een huis tussendoor gekocht is het nu eindelijk zover en begint onze huwelijksreis naar de U.S.A. Wij gaan 1 maand lang rondtrekken langs de westkust. Prachtige parken en steden gaan we bezoeken. In dit dagboek zal ik proberen elke dag een update te plaatsen en jullie laten mee genieten van onze prachtige reis!

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 4179

Voorgaande reizen:

01 November 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Oktober 2019 - 01 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: